ΚΔΑΠ: Μικρός Μαέστρος:
ΧΕΙΜΩΝΑΣ
ΧΕΙΜΩΝΑΣ

 

ΧΕΙΜΩΝΑΣ
Α, α, α αρχίζει η παγωνιά
πάει ο ήλιος έχει φύγει
και το κρύο μας τυλίγει
Α, α, α ……. Αρχίζει η παγωνιά
Καλώς μας ήρθες χειμώνα με τα κρύα τα πολλά, με τα χιόνια στα κλαριά. Χειμερινό τοπίο στα σχολεία μας. Χιονάνθρωποι, πιγκουίνοι, χιονονιφάδες, πολύ-πολύ ζεστούλα και γελαστά προσωπάκια, συνθέτουν μια χαρούμενη σχολική συντροφιά.
Τοπία στο διαδραστικό μας πίνακα και εικόνες από την ομορφιά του χειμώνα και έδωσαν την αφορμή για να γνωρίσουμε αυτή την ιδιαίτερη εποχή.
Οι αλλαγές στη φύση, η συμπεριφορά των ζώων, ήταν οι πρώτες συζητήσεις οι οποίες μας απασχόλησαν.
Τα φρούτα και τα λαχανικά του χειμώνα ικανοποίησαν τις αισθήσεις μας. Η δραματοποίηση μιας χιονισμένης ημέρας στο βουνό παίζοντας χιονοπόλεμο και φτιάχνοντας χιονάνθρωπο μας έβαλαν στο κλήμα του.
Τα πειράματα τήξης – πήξης καθώς και η ανάλυση του κύκλου του νερού μας έδωσε μια πιο «επιστημονική» προσέγγιση της εποχής. Ακροστιχίδες, ταξινομήσεις ρούχων ανάλογα με την εποχή, συμπλήρωσαν το θέμα και τα πεδία των μαθηματικών και της γλώσσας.
Τέλος η κατασκευή του χιονάνθρωπου από ανακυκλώσιμα υλικά ολοκλήρωσε τη θεματολογία του χειμώνα και έκλεισε ευχάριστα την εβδομάδα στα σχολεία μας.
Μάθαμε, ενισχύσαμε δεξιότητες, αναπτύξαμε την φαντασία μας, το λεξιλόγιο μας, διασκεδάσαμε.
Καλό χειμώνα παιδιά….

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Α, α, α αρχίζει η παγωνιά πάει ο ήλιος έχει φύγεικαι το κρύο μας τυλίγειΑ, α, α ……. Αρχίζει η παγωνιάΚαλώς μας ήρθες χειμώνα με τα κρύα τα πολλά, με τα χιόνια στα κλαριά. Χειμερινό τοπίο στα σχολεία μας. Χιονάνθρωποι, πιγκουίνοι, χιονονιφάδες, πολύ-πολύ ζεστούλα και γελαστά προσωπάκια, συνθέτουν μια χαρούμενη σχολική συντροφιά. Τοπία στο διαδραστικό μας πίνακα και εικόνες από την ομορφιά του χειμώνα και έδωσαν την αφορμή για να γνωρίσουμε αυτή την ιδιαίτερη εποχή.Οι αλλαγές στη φύση, η συμπεριφορά των ζώων, ήταν οι πρώτες συζητήσεις οι οποίες μας απασχόλησαν.Τα φρούτα και τα λαχανικά του χειμώνα ικανοποίησαν τις αισθήσεις μας. Η δραματοποίηση μιας χιονισμένης ημέρας στο βουνό παίζοντας χιονοπόλεμο και φτιάχνοντας χιονάνθρωπο μας έβαλαν στο κλήμα του.Τα πειράματα τήξης – πήξης καθώς και η ανάλυση του κύκλου του νερού μας έδωσε μια πιο «επιστημονική» προσέγγιση της εποχής. Ακροστιχίδες, ταξινομήσεις ρούχων ανάλογα με την εποχή, συμπλήρωσαν το θέμα και τα πεδία των μαθηματικών και της γλώσσας.Τέλος η κατασκευή του χιονάνθρωπου από ανακυκλώσιμα υλικά ολοκλήρωσε τη θεματολογία του χειμώνα και έκλεισε ευχάριστα την εβδομάδα στα σχολεία μας.Μάθαμε, ενισχύσαμε δεξιότητες, αναπτύξαμε την φαντασία μας, το λεξιλόγιο μας, διασκεδάσαμε.
Καλό χειμώνα παιδιά….

 

Photos
Που θα μας βρείτε.
Παροχές
Ώρες λειτουργίας
Blog